A pedagogical model for team-based, problem-focused interdisciplinary doctoral education
Autores principales: | Bosque Pérez, Nilsa A., Klos, P. Zion, Force, Jo Ellen, Waits, Lisette P., Rhoades, Paul, Galbraith, Sara M., Bentley Brymer, Amanda L., O'Rourke, Michael, Eigenbrode, Sanford D., Finegan, Bryan, Wulfhorst, J. D., Sibelet, Nicole, Holbrook, Joseph D. |
---|---|
Formato: | Artículo |
Lenguaje: | Inglés |
Publicado: |
2016
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://repositorio.catie.ac.cr/handle/11554/8425 http://bioscience.oxfordjournals.org/content/early/2016/04/08/biosci.biw042.full http://dx.doi.org/10.1093/biosci/biw042 |
Ejemplares similares
-
Reunión técnica sobre Tipificación de Empresas Agropecuarias
por: Cohan, Hugo E.
Publicado: (2021) -
Algunas reflexiones sobre la orientación antropológica de expertos de desarrollo de la comunidad
por: Villa Rojas, Alfonso, et al.
Publicado: (2021) -
Sharing Agricultural Documentation and Information Resources in Guayana
por: Arboleda Sepúlveda, Orlando
Publicado: (2021) -
Aggregate perceptions of intrateam conflict and individual team member perceptions of team psychological contract breach : The moderating role of individual team member perceptions of team support /
por: Cruz, Kevin S.,
Publicado: (2020) -
Pedagog{acute}ia visible y educaci{acute}on invisible
por: Dell´Ordine, Jos{acute}e Luis.
Publicado: (2009)