A pedagogical model for team-based, problem-focused interdisciplinary doctoral education
Autores principales: | Bosque Pérez, Nilsa A., Klos, P. Zion, Force, Jo Ellen, Waits, Lisette P., Rhoades, Paul, Galbraith, Sara M., Bentley Brymer, Amanda L., O'Rourke, Michael, Eigenbrode, Sanford D., Finegan, Bryan, Wulfhorst, J. D., Sibelet, Nicole, Holbrook, Joseph D. |
---|---|
Formato: | Artículo |
Lenguaje: | Inglés |
Publicado: |
2016
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://repositorio.catie.ac.cr/handle/11554/8425 http://bioscience.oxfordjournals.org/content/early/2016/04/08/biosci.biw042.full http://dx.doi.org/10.1093/biosci/biw042 |
Ejemplares similares
-
Reunión técnica sobre Tipificación de Empresas Agropecuarias
por: Cohan, Hugo E., et al.
Publicado: (2021) -
Algunas reflexiones sobre la orientación antropológica de expertos de desarrollo de la comunidad
por: Villa Rojas, Alfonso, et al.
Publicado: (2021) -
Sharing Agricultural Documentation and Information Resources in Guayana
por: Arboleda Sepúlveda, Orlando
Publicado: (2021) -
Training for transformation: leadership, negotiation team-building
por: Instituto Interamericano de Cooperación para la Agricultura (IICA)
Publicado: (2021) -
Integrating insights for complex problem solving : applications for interdisciplinary pedagogy and water governance
por: Hill, Renée
Publicado: (2015)