Integrating insights for complex problem solving : applications for interdisciplinary pedagogy and water governance
Tesis (Ph. D.) -- CATIE. Escuela de Posgrado. Turrialba (Costa Rica), University of Idaho, 2014
Autor principal: | Hill, Renée |
---|---|
Otros Autores: | Gutiérrez, Isabel |
Formato: | Tesis |
Lenguaje: | Inglés |
Publicado: |
Centro Agronómico Tropical de Investigación y Enseñanza (CATIE)
2015
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://repositorio.catie.ac.cr/handle/11554/7209 |
Ejemplares similares
-
Análisis organizacional e institucional de la gestión del agua para consumo humano en las microcuencas Buenavista y Esquichá, cuenca del río Coatán, México-Guatemala
por: Zury Rojas, Willam A.
Publicado: (2014) -
Análisis organizacional e institucional de la gestión del agua para consumo humano en las microcuencas Buenavista y Esquichá, cuenca del río Coatán, México-Guatemala
por: Zury Rojas, W.A.
Publicado: (2014) -
Determinants of Performance of Drinking-Water Community Organizations
por: Environment for Development, et al.
Publicado: (2021) -
A pedagogical model for team-based, problem-focused interdisciplinary doctoral education
por: Bosque Pérez, Nilsa A., et al.
Publicado: (2016) -
Rural institutions dealing with the conservation of water resources in the microwatershed of the Caquijá River, Sierra Santa Cruz, Izabal, Guatemala
por: Arrecis López, Eugenia M.
Publicado: (2014)