A feasibility evaluation of the incredible Years® School Readiness Parenting programme /
Parental involvement in their childrens education, including activities undertaken by parents at home and through strong links with their childrens schools, contributes to childrens academic attainment. This study examined whether it was feasible for school-based staff to deliver the Incredible Year...
Autor principal: | Hutchings, Judy (autor.) |
---|---|
Otros Autores: | Pye, Kirstie L. (autor.), Bywater, Tracey (autor.), Williams, Margiad E. (autor.) |
Formato: | Artículo |
Lenguaje: | English |
Publicado: |
[Madrid] :
Colegio Oficial de Psicólogos de Madrid,
2020.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://elibro.net/ereader/unanicaragua/129430 |
Ejemplares similares
-
Can mentoring promote self-esteem and school connectedness? An evaluation of the Mentor-UP project /
Publicado: (2020) -
Las responsabilidades esparentales en situaciones de crisis familiar : mediación, puntos de encuentro y coordinación de parentalidad /
por: Blanco Carrasco, Marta,
Publicado: (2020) -
A pesar de todo, optimistas : adolescentes y la formación de maestros /
por: Álvarez Aragón, Virgilio.
Publicado: (2009) -
La alianza familia-escuela y su impacto educativo : elementos para la generación de políticas educativas basadas en la evidencia /
Publicado: (2023) -
La importancia de la participación familiar en la escuela /
por: Castillo Abolafio, María Ángeles,
Publicado: (2017)