Predictors of Reading and Spelling Words Change as a Function of Syllabic Structure in Spanish /
We investigated the longitudinal predictors of reading and spelling of words and pseudowords with different syllabic structures in a shallow orthography. Participants were 47 Spanish-speaking children from kindergarten to second grade. Letter knowledge, phonological awareness, and rapid automatized...
Autor principal: | Martínez, Naroa (autor.) |
---|---|
Otros Autores: | Goikoetxea, Edurne (autor.) |
Formato: | Artículo |
Lenguaje: | English |
Publicado: |
Madrid :
Colegio Oficial de Psicólogos de Madrid,
2020.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://elibro.net/ereader/unanicaragua/125627 |
Ejemplares similares
-
Secrets to Develop the Mind through Reading /
Publicado: (2023) -
Aplicaciones de los modelos multinivel al análisis de medidas repetidas en estudios longitudinales
por: Zunzunegui, María Victoria,
Publicado: (2004) -
Estudios longitudinales concepto y particularidades /
por: Delgado Rodríguez, Miguel., et al.
Publicado: (2004) -
Centón epistolario I /
por: Monte, Domingo del,
Publicado: (2024) -
Recopilatorio de canciones con textos en lengua aragonesa /
por: Osanz, Ana Isabel Serrano,
Publicado: (2021)