Teacher as Social Context (TASC) Questionnaire in the Spanish Setting : Teacher Version /
This study pioneered the construction or adaptation of a Spanish version of the Teacher as Social Context (TASC) Questionnaire. The current study included a sample of 410 secondary education teachers in Spain. A confirmatory factor analysis was performed using the maximum likelihood estimation; the...
Autor principal: | Iglesias García, María Teresa (autor.) |
---|---|
Otros Autores: | Maulana, Ridwan (autor.), Fernández García, Carmen María (autor.), García Pérez, Omar (autor.) |
Formato: | Artículo |
Lenguaje: | English |
Publicado: |
Madrid :
Colegio Oficial de Psicólogos de Madrid,
2020.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://elibro.net/ereader/unanicaragua/125625 |
Ejemplares similares
-
El compromiso y la cláusula compromisoria /
por: Redenti, Enrico, 1883-1962,
Publicado: (2018) -
Análisis de Brechas de Certificación BONSUCRO en la Practica Agrícola de Riego en el Ingenio Azucarero Los Mangos Choluteca S.A.
por: Marroquin C., Kenneth O.
Publicado: (2018) -
Identificación de incentivos para los participantes en la política ambiental de Zamorano
por: Montoya R., Alicia C.
Publicado: (2014) -
Compromiso en el cuidado de enfermería = Commitment in Nursing Care /
por: Contreras Gómez, Rosa María,
Publicado: (2022) -
Aprendizaje-servicio en la educación superior. : Acción transformadora y compromiso social /
Publicado: (2025)