Knowledge, preferences and willingness to pay for coffee sustainability attributes in Honduran consumers
Consumers' daily decision to purchase food products has consequences on the environment, that is why it is important to promote a sustainable consumption pattern. The coffee industry has been transitioning to the sustainability world challenge and has grown fast in the sustainability certificat...
Autor principal: | Mamani E., Brenda A. |
---|---|
Otros Autores: | Sandoval, Luis |
Formato: | Tesis |
Lenguaje: | Inglés |
Publicado: |
Zamorano: Escuela Agrícola Panamericana, 2022
2023
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://bdigital.zamorano.edu/handle/11036/7214.2 |
Ejemplares similares
-
Manejo de problemas y toma de decisiones /
por: Rodríguez Estrada, Mauro.
Publicado: (1988) -
Tres países, tres destinos Argentina frente Australia y Canadá /
por: Muchnik, Daniel.
Publicado: (2009) -
Gestión estratégica del marketing establecimiento de objetivos /
Publicado: (1989) -
Consumers'preference for minisett yellow yam
por: Instituto Interamericano de Cooperación para la Agricultura (IICA), et al.
Publicado: (2020) -
Análisis multicriterio para la toma de decisiones métodos y aplicaciones /
Publicado: (2011)