APA (7th ed.) Citation
Tello C., Á. M., Zedeño C., J. J., & Moncada, M. (2015). Relación de la densidad del calostro y la refractometría del suero sanguíneo en el desarrollo de terneros hasta los 60 días de nacidos. Zamorano: Escuela Agrícola Panamericana, 2015.
Chicago Style (17th ed.) Citation
Tello C., Álvaro M., José J. Zedeño C., and Marielena Moncada. Relación De La Densidad Del Calostro Y La Refractometría Del Suero Sanguíneo En El Desarrollo De Terneros Hasta Los 60 Días De Nacidos. Zamorano: Escuela Agrícola Panamericana, 2015, 2015.
MLA (9th ed.) Citation
Tello C., Álvaro M., et al. Relación De La Densidad Del Calostro Y La Refractometría Del Suero Sanguíneo En El Desarrollo De Terneros Hasta Los 60 Días De Nacidos. Zamorano: Escuela Agrícola Panamericana, 2015, 2015.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.