Project analysis and diagnosis of the internal marketing system for agricultural produce in Haití the internal market system for agricultural produce in Port-Au-Prince
122 páginas pdf.
Autores principales: | Instituto Interamericano de Ciencias Agrícolas (IICA), Locher, Uli |
---|---|
Formato: | Plan o proyecto |
Lenguaje: | Inglés |
Publicado: |
Instituto Interamericano de Ciencias Agrícolas
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://repositorio.iica.int/handle/11324/15820 |
Ejemplares similares
-
Projet Analyse et diagnostic du Système de Commercialisation Interne des produits agricoles en Haití Le système de commercialisation interne des produits agricoles à port -au-prince
por: Instituto Interamericano de Ciencias Agrícolas (IICA), et al.
Publicado: (2021) -
The quarantine status of tropical produce from the windward islands for the United States market
por: Instituto Interamericano de Cooperación para la Agricultura (IICA), et al.
Publicado: (2021) -
Le systeme national de recherche agricole en Haiti
por: Instituto Interamericano de Cooperación para la Agricultura (IICA)
Publicado: (2020) -
Project document agricultural sector services marketing component
por: Instituto Interamericano de Cooperación para la Agricultura (IICA), et al.
Publicado: (2021) -
Commercial activities in rural haiti a community-centered approach
por: Instituto Interamericano de Cooperación para la Agricultura (IICA), et al.
Publicado: (2022)