A report of a farmer market fair in Jamaica
This report encompasses the methodological aspects of the Farmers Market Fair, its organisation, administration, characteristics of producers and consumers, and nature of the produce. It also provides empirical evidence regarding this marketing experience with reference to the producers and consumer...
Main Author: | Instituto Interamericano de Cooperación para la Agricultura (IICA) |
---|---|
Other Authors: | 78 páginas |
Format: | Informe |
Language: | Inglés |
Published: |
Instituto Interamericano de Cooperación para la Agricultura (IICA)
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | https://repositorio.iica.int/handle/11324/10519 |
Similar Items
-
Fomento de la producción de productos agrícolas no tradicionales para exportación: Aspectos importantes de mercadeo y comercialización para la exportación de ají picante
by: Instituto Interamericano de Cooperación para la Agricultura (IICA), et al.
Published: (2020) -
Políticas y mecanismos para el comercio y la integración andina agropecuaria
by: Instituto Interamericano de Cooperación para la Agricultura (IICA), et al.
Published: (2020) -
Fomento de la producción de productos agrícolas no tradiciones para exportación: aspectos importantes de mercadeo y comercialización para la exportación del zapallo
by: Instituto Interamericano de Cooperación para la Agricultura (IICA), et al.
Published: (2020) -
Aspectos importantes de mercadeo y comercialización para la exportación de la sandía
by: Instituto Interamericano de Cooperación para la Agricultura (IICA), et al.
Published: (2020) -
Aspectos importantes de mercadeo y comercialización para la exportación de la papaya
by: Instituto Interamericano de Cooperación para la Agricultura (IICA), et al.
Published: (2020)