APA (7th ed.) Citation
Hermes Torres, J., Ramírez G, M., & Pablo, C. S. (2018). Influencia de la aplicación de roca fosfórica junto con fertilizantes comerciales y sulfato de amonio en la producciòn de papa Tuquerreña (Solanum tuberosum L.). Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia.
Chicago Style (17th ed.) Citation
Hermes Torres, José, Moisés Ramírez G, and Contreras Serrano Pablo. Influencia De La Aplicación De Roca Fosfórica Junto Con Fertilizantes Comerciales Y Sulfato De Amonio En La Producciòn De Papa Tuquerreña (Solanum Tuberosum L.). Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, 2018.
MLA (9th ed.) Citation
Hermes Torres, José, et al. Influencia De La Aplicación De Roca Fosfórica Junto Con Fertilizantes Comerciales Y Sulfato De Amonio En La Producciòn De Papa Tuquerreña (Solanum Tuberosum L.). Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, 2018.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.