Cock, J. H., Palma, A. E., Díaz, L., Moreno, C. A., & Luna González, C. A. (2018). Análisis de la productividad en la agroindustria azucarera de Colombia y perspectivas para aumentarla. Centro de Investigación de la Caña de Azúcar de Colombia - CENICAÑA.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
Chicago Style (17th ed.) Citation
Cock, J. H., A. E. Palma, L.V Díaz, C. A. Moreno, and C. A. Luna González. Análisis De La Productividad En La Agroindustria Azucarera De Colombia Y Perspectivas Para Aumentarla. Centro de Investigación de la Caña de Azúcar de Colombia - CENICAÑA, 2018.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
MLA (9th ed.) Citation
Cock, J. H., et al. Análisis De La Productividad En La Agroindustria Azucarera De Colombia Y Perspectivas Para Aumentarla. Centro de Investigación de la Caña de Azúcar de Colombia - CENICAÑA, 2018.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
Warning: These citations may not always be 100% accurate.