Bustos, A. N., Lopez, M. A., Cuesta, G., & Sosa, D. A. (2025). Eficiencia de trampas de feromonas para el monitoreo de la polilla del tomate (Tuta absoluta) en cultivos de tomate para industria en el Valle del Tulum, San Juan, Argentina. Facultad de Ciencias Agrarias, Universidad Nacional de Cuyo.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
Chicago Style (17th ed.) Citation
Bustos, Ariel Nicolas, Maria Agustina Lopez, Graciela Cuesta, and Diego Aldo Sosa. Eficiencia De Trampas De Feromonas Para El Monitoreo De La Polilla Del Tomate (Tuta Absoluta) En Cultivos De Tomate Para Industria En El Valle Del Tulum, San Juan, Argentina. Facultad de Ciencias Agrarias, Universidad Nacional de Cuyo, 2025.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
MLA (9th ed.) Citation
Bustos, Ariel Nicolas, et al. Eficiencia De Trampas De Feromonas Para El Monitoreo De La Polilla Del Tomate (Tuta Absoluta) En Cultivos De Tomate Para Industria En El Valle Del Tulum, San Juan, Argentina. Facultad de Ciencias Agrarias, Universidad Nacional de Cuyo, 2025.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
Warning: These citations may not always be 100% accurate.