Aranguren, C. I., Bruno, M. P., Viteri, M. L., & García Betoño, M. I. (2024). La agricultura familiar y la producción de alimentos frescos. Una aproximación a la caracterización del cinturón frutihortícola del partido de General Pueyrredon, provincia de Buenos Aires. Asociación Argentina de Sociología Rural.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
Chicago Style (17th ed.) Citation
Aranguren, Cecilia Ines, Mariana Paola Bruno, Maria Laura Viteri, and María Inés García Betoño. La Agricultura Familiar Y La Producción De Alimentos Frescos. Una Aproximación a La Caracterización Del Cinturón Frutihortícola Del Partido De General Pueyrredon, Provincia De Buenos Aires. Asociación Argentina de Sociología Rural, 2024.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
MLA (9th ed.) Citation
Aranguren, Cecilia Ines, et al. La Agricultura Familiar Y La Producción De Alimentos Frescos. Una Aproximación a La Caracterización Del Cinturón Frutihortícola Del Partido De General Pueyrredon, Provincia De Buenos Aires. Asociación Argentina de Sociología Rural, 2024.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
Warning: These citations may not always be 100% accurate.