Can mentoring promote self-esteem and school connectedness? An evaluation of the Mentor-UP project /
Research in the United States has shown that youth mentoring is a promising strategy for increasing self-esteem and school connectedness in at-risk youth. There has been little confirmation of those findings internationally. The current study evaluates the impact of mentoring by trained university s...
Otros Autores: | Marino, Claudia (autor.) |
---|---|
Formato: | Artículo |
Lenguaje: | English |
Publicado: |
[Madrid] :
Colegio Oficial de Psicólogos de Madrid,
2020.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://elibro.net/ereader/unanicaragua/125617 |
Ejemplares similares
-
Teoría de puestas a tierra /
por: Montaña, Johny.
Publicado: (2011) -
Administradores de Aula Mentor /
Publicado: (2017) -
Smart Mentoring : una metodología para el desarrollo estratégico del talento /
por: Ezcurra de Alburquerque, Luis.
Publicado: (2016) -
Zen coaching : un revolucionario método para alcanzar tus metas y encontrar el equilibrio interior /
por: Carril, Javier,
Publicado: (2021) -
A feasibility evaluation of the incredible Years® School Readiness Parenting programme /
por: Hutchings, Judy,
Publicado: (2020)